۱۴ پاسخ

مگه عزیزم نباید ۴ ماهگی تموم بشه؟

اخی عزیزم♥️😘ایشالا درد نکشی زودی خوب شی کوچولوی‌ زیبا

دکتر منم چهارماهگی خیلی اذیت شد

منم امروز واکسن ۴ ماهگیشو زدم با یک ماه تاخیر
البته برای من چون دوماهگیشو تو سه ماهه زدن اینجوری شد🤦🏻‍♀️

اع منم امروز واکسن زدم با ۵روز تاخیر
خداروشکر خوبه
فقط پاهاشوتکون نمیده نمیخنده وغلت هم نمیزنه

کاش زودتر این واکسنا تموم شن خیلی بده.طفلیا اذیت میشن☹️

عزیزم منم امروز زدم واکسن گلم بچتون وزن و قدش چقد بود

چرا انقد با تاخیر؟؟؟

منم امروز واکسنشو زدم دو ماهگی پدرم درآورده بود چهار ماهگی خدارو شکر عالی بود نه من اذیت شدم نه خودش شش ماهگیو دیگه خدا به خیر کنه به زور خوابوندمش

عزیزززززم چقدر نازه ماشالا❤️🥲

توی روبیکا گروه زدیم دخترونه هرکی میخاد عضو شه به ای آیدی پیام بده برای لینک اونجا دورهم باشیم🥰
@kh_4noon

وای منم دوماهگی بی دردسر گذشت خدا ب دادم برسه میترسم برا چهارماهگی

سلام منم امروز رفتم واکسن دخترم زدن
فقط باید رو پام بخابه بزارمش زمین بیدار میشه

دور پاهاشو با یه پارچه نازک ببند تکون نده
من اینجوری کردم خیلی کمتر گریه کرد

سوال های مرتبط