۱۱ پاسخ

منم از همین میدم

منم از این میدم بهداشت میگه این قطره خیلی از قطره های دیگه بهتره گلم

دکتر ب بچم داد اولین بار بعدش دیگه آد بهداشت رو دادم

پسر منم دکتر از همین داد بهش

من ازین میدم تموم شده باید دوباره بگیرم چرا؟

من قبلا میدادم دیدم پسرم تا میخوره بد خواب میشد دیگ بهش ندادم الان مولتی میدم بهش البته دکتر براش نوشت

منم از این میدم براینکه رفلاکس داره پسرم

منم همینو میدم البته خودم گرفتم بدون تجویز دکتر

من هرماه عوض میکنم مارک قطره ی اد دخترمو
میگم‌شاید بهتر باشه براش
دوبار تاحالا از این دادم خوب بوده

منم از همین میدم قطره خوبیه

من از این میدم

سوال های مرتبط