۹ پاسخ

میشه عکس بدی لبتو ببینم؟

من گرفتم قبل عید هنو تمیز نکردم
جنگ ک شد اومدم شهرستان همینجوری مونده نمیدونم تمیز میکنه یان

اره من دارم خوبه

من استفاده می‌کنم عااااالیه، هر پنج شعله گاز روشن می‌کنم گاز و چدن ها قشنگ داغ که شدن اسپری میزنم و رسما گاز و باهاش میشورم، تمیزززز تمیزززز میشه

عارعه مبینا
محصول خوبیه

من چندساله استفاده میکنم عالیهههه

یکی از همین مامانی گهواره استفاده کرده بود خیلی راضی بود

دوساله استفاده میکنم راضی ام
اکه خیلی از قبل کثیف چرب باشه حریفشون نمیشه

پی مادرشوهرمم دیدم گازشو باش پاک کردم خوب بود

سوال های مرتبط