عزیزم برا حلوا شیره انگور اگه منظورته.. ۲ پیمانه ارد گندم.. ۱پیمانه شیره انگور.. ۱پیمانه روغن. لازمه..
بعد روغن و اردو باهم داخل تابه میریزی با حرارت ملایم شروع میکنی تفت دادن تا خامی دربیاد.. به رنگ نسکافه ای بشه.. بعد شیره انگور رو اضافه میکنی مرتب هم میزنی تا سفت بشه خودشو بگیره.. بعد زیرشو خاموش کن... بریزش تو یه ظرف دیگه به سلیقه خودت تریین و نوش جان کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.