مامانا حلوای شیره چجوری درست کنم؟!

۱ پاسخ

عزیزم برا حلوا شیره انگور اگه منظورته.. ۲ پیمانه ارد گندم.. ۱پیمانه شیره انگور.. ۱پیمانه روغن. لازمه..
بعد روغن و اردو باهم داخل تابه میریزی با حرارت ملایم شروع میکنی تفت دادن تا خامی دربیاد.. به رنگ نسکافه ای بشه.. بعد شیره انگور رو اضافه میکنی مرتب هم میزنی تا سفت بشه خودشو بگیره.. بعد زیرشو خاموش کن... بریزش تو یه ظرف دیگه به سلیقه خودت تریین و نوش جان کن

سوال های مرتبط

مامان فاطمه حلما مامان فاطمه حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیس و هانیس مامان مهدیس و هانیس ۳ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۴ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی