تاپیک قبلیو بیبینید عکس کپسول و پودر هست
عزیزم ممنون میشم جواب بدی قرصع بهتره یا پودرع من باید ۲۰کیلو کم کنم رژیم گرفتم پایه بند نبودم توروخدا جواب بده
سلام طریقه مصرف ساشه چجوریه؟
سلام عزیزم چند وقت استفاده کردید و چقدر کم کردید
عکس این کپسول ها و پودر بزار عزیزم
من اسم این قرص و دوستم داده بود بهم گفت خوبه الان بین قرص و پودر موندم🥺
یعنی یه ساشه رو کامل تو یه لیوان آب حل کنیم بخوریم؟
عوارض نداره که؟
عزیزم پودر رومیخوری هنوز چقدر کمکردی؟خیر ببینی خیلی چاق تر شدم من روانی دارم میشم.
میگم واسه دخترم که ۱۱سالشه میتونم بخرم؟
آخه خیلی چاقه دکتر غدد بردم گفت ۱۵کیلو اضافه وزن داره
چرا اسمشو نگفتی چیه ،یا عکس بسته شو بزار ،ببینم چیع ،باید بخرم
عزیزم قیمت کپسول چقدر بود؟؟
مشکلی نداره زن شیر دهی بخوره
سلام عزیزم پودر لاغری از کجا گرفتی؟
وای من خیلی جدیدا گرسنه میشم و میخورم این ماه ۳ ک اضافه کردم
گرسنه هم نیستم باز دوس دارم یه چیزی بخورم .
به شیر دهی مشکلی نداره
سلام عزیزم دکتر برای مشکل روده بهم داد اینو یعالمه دارم ازش واقعا تاثیر داره شروع کنم بخورم پودر و میگم ؟باهاش چقدر کم کردین شما
سلام عزیزم چقدر کم کردید از شکم و پهلو آب کردید
روزی چندتا میخوری
واسه چاقی نداری🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.