#شیرخشک
#پوشک
#کولیک #دل درد

تصویر
۲ پاسخ

من ۵ سال پیش طلا خریدم برا پس انداز و تا الان نفروختم چون پس اندازه و باید تا مدتی بمونه

وقتی طلا رو برای پس انداز میخرید باید تا یکی دوسال نفروشید تا سود بده
اگه با پایین و بالا اومدن قیمت هی بخرید بفروشید همش ضرره

سوال های مرتبط