۱۷ روزگی بردم ختنه
روش حلقه
پاراکید دادم ۴ ساعت و پماد و موپیروسین(کلرید سدیم) زدم جای ختنه که عفونت نکنه
دو سه روز نشستمش
چهارمین روز حلقه افتاد و تمام
خیلی راحت بود
با هر روشی ختنه درد داره اونم فقط همون ساعت که ختنه میکنن و با اولین ادرار دیگه کلا دردش میره ی هفته هم طول میکشه خوب بشه هر چقدر سن کمتر زودتر خوب میشه دوتا پسرمو هم حلقه کردیم
بهترین روش سنتی هست بی دردسر .من دوتا پسرام سنتی انجام دادم براشون این یکی پسرمم سنتی انشالله میگم انجام بدن .بهترین تایم هم تا قبل ۳ ماهگی
من پسرم ۴۰روزش بود بردم ختنه روش بخیه ای انجام دادن اصلا خوب نبود بچم اذیت شد
لیزری بدون درد بدون خونریزی یک هفته ای هم کامل خوب شد اصلن گریه هم نکرد
من پسرمو ۱۴ روزگی بردم به روش حلقه ختنه کردم اصلا اذیت نشد و بعدشم تا ی روز استامینوفن دادیم اصلا درد نداشت واسش،۸ روز بعدم حلقه ش افتاد
به روش حلقه ختنه کردم خیلی راضی بودم روز پنجم ختنه حلقه اش افتاده
منم خیلی استرس داشتم ب روش حلقه انجام شد راضی بودم امشب تاپیک تجربمو میزارم بخون
من دوتا پسرام به روش حلقه بود واقعاااااا راضیم خداروشکر اگه بازم برگردم عقب همین کارو میکنم ...از یکی شنیدم گفته بود پسرشو ب روش بخیه ختنه کرده بود از اول اسفند یه ماه گذشته هنوز بخیه اش نیفتاده ...من ک راضیم از روش حلقه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.