چی بخورم بچه وزن بگیره سی هفته 1300بود وزنش

۷ پاسخ

کمه وزنش من پسرم ۲۸ هفته ۱۲۰۰ بود ولی با ۲۷۰۰ دنیا اومد خیلی ریزه میزه بود برس حسابی این هفته ها آخر به خوراکت

من دکترم بهش پودر فست میل و مولتی ویتامین پریناتال داد
اگر دیابت هم نداری موز و بستنی و بادام درختی هم خوبه
شنیدم گوشت قرمز هم خیلی تاثیر داره متاسفانه من دوست ندارم

چیزای سبوس‌دار عالیه

حلیم و پیشنهاد میدم با کباب ولی از جایی بگیر که مطمئن باشه یا خودت درست کن تو خونه اگر بلدی

آجیل خام خیلی خوبه

کباب،دلستر،بستنی،مغزیجات، ماکارونی، حلیم

کباب و حلیم و حبوبات زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ ماهگی
مامان آرسان مامان آرسان روزهای ابتدایی تولد