گردن پسرم با تب سنج گرفتم ۳۶/۲۰۰بود خوبه؟؟؟

۳ پاسخ

انگشت وسطی پسر منم خیلی باریکه نگران نباش

اره خوبه

دمای طبیعی بدنشه اصلا تب نیس

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو ۱۴ ماهگی