۶ پاسخ

لبنیات محلی و‌خونگی ممنوعه
چون شانس تب مالت داره و همینطور دمای جوششون رعایت نمیشه معمولا و کلسیمش ته نشین میشه و پروتئین هاش از هم باز میشه

همه چیز باید پاستوریزه باشه عزیزم

من ک برا دخترم داخل غذا هاش میریختم،الانم نه سالشه خیلی هم خوب بود بنظرم

ن اصلاااا

نه نمیشه

پاستوریزه نیست

سوال های مرتبط

مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 مامان 🌸🌸🌸🌸🌸 ۱۳ ماهگی