۵ پاسخ

من دکتر اطفاال خودش بهم گفت با چای بشور

اتفاقا چشم بچه منم همینطوری شد دکتر گف چای کمرنگ بزن با دستمال کاغذی خوب میشه

راست گفته 🫠 اون قدیم بود چایی ها همه ایرانی بود و اوکی ، الان اکثرا چایی ها خارجیه و تمیز نیست ، چشمشو با آب جوشیده سرد شده و گوش پاک کن مخصوص بچه تمیز کن ، قطره باکتی ماید هم بخر هر هشت ساعت بریز

نه منم بچه بودم مامانم با چایی چشمم و میشست خطرناک نیست

خب حتما سرش سرما خورده اینجوری شده چن روز گرم نگه دار حوب میشه منم همین راهو رفتم😐

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۸ ماهگی