۸ هفتمه ۶ هفته رفتم سونو فقط ساک دیده شده کی برم دوباره

۵ پاسخ

مگه8 یا9 فروردین وقت سنو نداشتی؟

الان دیگه مشخصه

عزیزم کیسه زرده هم بود یا مثل من فقط ساک خالی

فردا برو

الان برو

سوال های مرتبط