۵ پاسخ

گندم ها که دختر نیستن




فرشته👼 ان

ربطی نداره اگه مرتب تمیزش کنی و پوشک هیچی نمیشه من تا حالا باز نذاشتم همیشه تمیز و مرتبه دخترم تاحالام هیچ مشکلی براش پیش نیومده ن سوختگی ن عفونت

من در روز دوسه ساعت پوشاکش نمیکنم گناه داره یکم ازادش میزارم

منم بعد دو سه ساعت ک پوشکشو باز میکنم یه ساعت یا دوساعتم میزارم باز باشه و مدام شلوارشو عوض میکنم

هر دفه بعد از پوپو ک میکنه من میشورمش.
نگران نباش اونجارو مرطب تمیز نگه داری خدایی نکرده عفونت نمیگیره

سوال های مرتبط

مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی