پوشک دائم خوبه یا هزینه بیخودیه؟

۳ پاسخ

کلا بیخودههههه لکه میشه اصلا پاک نمیشه بو میده همش نم میده کی وقت کنه اونو مدام بشوره اصلا

برا از پوشک گرفتن خوبه
حوصله شستن داری خوبه

بنظر من برای اوایل نوزادی بیخوده
همش ک نمیشه بشوری
برای وقتی خوبه ک میخواین بچه رو از پوشک بگیرین

سوال های مرتبط

مامان رائین مامان رائین ۳ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۳ ماهگی
مامان آراد و مهراد مامان آراد و مهراد ۳ ماهگی
مامان مرصاد 💙💙🧿 مامان مرصاد 💙💙🧿 ۳ ماهگی