خانوما برای کم خونی چیا میخورید؟ دکتر چی تجویز کرد براتون.؟

۱۰ پاسخ

قرص آهن فرفوروت خیلی خوب بوده برا من که کم خونی شدید داشتم الان خیلی بهتر شدم

مامان جونيا سال نو مبارك
مامان جونيايي كه دنبال سيسمونى و اكسسورى اتاق كودى هستن
ميتونن در پيام رسان هاى داخلى پيام بزارن تا نمونه كارهامو براشون بفرستم باهر طرح و تركيب رنكَى قابل سفارشه ودر كمترين زمان ممكن ارسال ميشه۰۹۰۱۲۴۲۵۳۹۷

تصویر

خرما
مویز
سه شیره
سویق

مکمل آیروفیکس و پودر سنجد تازه رو توی شیر میریزم میخورم

دکتر من یونی فرو داده

ففول میخورم من

من خوردن دارو برام سخته
دکترم گفت پودر سنجد بخور

اهن فرفروت انرژی

عدسی بخور عالیهههه

من ی ماهه یک روز در میان فقط عدسی میخورم خداروشکر کم خونیم برطرف شد

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری