سلام خانوماالان رنگ بزارم ضررداره

۷ پاسخ

شنیدم خطرناکه

نزاری بهتره

صد در صد

دکتر من گفته اگه رنگ گیاهی باشه و یا بدون امونیاک باشه مشکلی نداره

فک کنم خطرناکه ولی بادکترت هماهنگ کن

بله
اگه منظورتون رنگ موی بله خیلی خیلی ضرر داره

اره عزیزم سه ماه اول هیچ کاری نکن خطرناکه ریسک نکن اصلااااااااا

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان ملورین والارا مامان ملورین والارا ۸ ماهگی
مامان دخترم‌پناه👧 مامان دخترم‌پناه👧 ۳ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری