سلام میگم نزدیکی وارضاشدن ضررداره

۹ پاسخ

باید از دکترت بپرسی اگر شرایطت خوب باشه اشکالی نداره ولی سه ماه اول مراقبت بیشتر میخواد

ولی رابطه سطحی مشکلی نداره اگ دکتر منع نکنه

نه اگه جفت سر راهی و مشکلات حاص نداری.
هیچ اشکالی نداره. فقط به شکمت فشار نیاد. همین.

ارضا شدن اصلا برا زن حامله خوب نیس انقباض رحمی میاره

من دکترم گفت ارضا شدن خوب نیس برات

مشکلی نداره. ان تی رو دادی؟ جفت مشکل نداشت؟
پس راحت باش.
شوهراتون چطور ۹ ماه سراغتون نمیان🤔

ارگاسم باعث انقباض رحم میشه میگن نباشه بهتره

من که اصلا نداشتم
مخصوصاً تو هفته های پایین خیلی خطرناکه نباید ریسک کرد

بله.

سوال های مرتبط

مامان کوچولوها مامان کوچولوها ۴ ماهگی
مامان دوتا پرنسس مامان دوتا پرنسس هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخترم‌پناه👧 مامان دخترم‌پناه👧 ۳ ماهگی
مامان آیه مامان آیه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادوین وآبتین❤ مامان رادوین وآبتین❤ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تبسم مامان تبسم هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان تمشک مامان مامان تمشک هفته نوزدهم بارداری