ابغور ه در بارداری خوردن ضرر دار؟

۷ پاسخ

هر روز من باید با ناهارم بخورم سالاد شیرازی رو😍🤤چرا بد باشه اصن

من فشارم میفته نمیتونم بخورم😢

ن خیلیم خوشمزست😂

من تقریبا ردزی ۳_۴ قاشق با کاهو و روغن زیتون میخورم😐
مگه ضرر داره؟؟!

نه ولی بخاطر نمک و فشار خون نباید زیاده روی بشه

میگن قائده آوره . در حد سالاد اشکال نداره بخوری

نه اصلا خیلی هم حال میده🤭

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۸ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان نیلسا🩷🩷 مامان نیلسا🩷🩷 ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان عدس مامان عدس هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم ۱۰ ماهگی
مامان سام کوچولو ♥️ مامان سام کوچولو ♥️ ۱۰ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدآیهان مامان محمدآیهان ۲ ماهگی