هر روز من باید با ناهارم بخورم سالاد شیرازی رو😍🤤چرا بد باشه اصن
من فشارم میفته نمیتونم بخورم😢
ن خیلیم خوشمزست😂
من تقریبا ردزی ۳_۴ قاشق با کاهو و روغن زیتون میخورم😐
مگه ضرر داره؟؟!
نه ولی بخاطر نمک و فشار خون نباید زیاده روی بشه
میگن قائده آوره . در حد سالاد اشکال نداره بخوری
نه اصلا خیلی هم حال میده🤭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.