برعکس پسر من فقط گوشت میخوره برای اینکه یبوست نشه با هزار ترفند چیزای دیگه هم میدم بخوره
با قیچی خیلی کوچیکش میکنم.با گوشتشو میریزم تو میکسر له بشه.بعد قاطی برنج و هر چیز دیگه میکنم براش.غیر این باشه تف میکنه.نمیخوره
منم از بس وقتی برنج و کباب تابه ای و مرغ میدم دستش به هم میریزه و همه جای خونه غذا میخوره الا خودش هرروز سوپ طوری درست میکنم که بخوره البته از غذا خودمونم میدم ولی بیشتر بازی میکنه
منم ریس ریش بهش میدم
کبابی هم گوشت استخونی یا رون مرغ میزارم براش ک سرگرم بشع
گوشت ریش ریش کن بریز تو ماستش با ماست بده یا چرخش کن مثه ملات ماکارونی اونجوری درست کن
منم گوشت قل قلی میکنم یا با انگشت هاش میخوره یا قاطی برنج میکنم ،گوشت مرغ هم ریش میکنم با برنج قاطی میکنم .و گرنه که اصلا موقع غذا خوردن گوشت ها رو جدا میکنه میریزه دور فقط برنج میخوره
همینجوری ریش ریش میکنم رو غذا عادت کرده میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.