۱۹ پاسخ

پاراکید بده بهش

منم بچم بدنش گرمه دلم میخاد فقط گریه کنم دلم میسوزهههه😭
ب حق امام زمان خدا مراقب همه بچه ها باشه

اگه میتونی ببرش بیمارستان حتماا

قطره استامینوفن دوبرابر وزنش پاشویه نصف شیاف استامینوفن کودکان اگه پایین نیومد شیر تند تند بهش بده جیش کنه تبش بشکنه جوراب و لباس گرمم نپوشش محیط خونه هم گرم نباشه معتدل نگه دار پد الکلی بکش زیر بغل و کف پاش اگه داری تبش میشکنه

پاراکید بده عزیزم
لباسشو کم کن
محیط خونه باید خنک باشه
ب کشاله ران و شکمش گلاب بزن
پیاز حلقه کن بزار کف پاش

نصف شیاف۱۲۵ بزن.

عزیزم سعی کن هرچه سریعتر ببری بیمارستان با درمانهای خونگی تو این شرایط ریسکش بالاس طفلی بچه خدایی نکرده از تب بالا اتفاقای ناجور میوفته
درمانهای خانگی برا شرایطیه که دمای تب یخورده بالاس نه نزدیک چهل

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب بپوشون
لباساشو کم کن
اگرم داری نصف شیاف استامینوفن بزار

پاراکید بده ...دست و صورتش و بشور ..لباساشو کمتر کن

نصف شیاف استامینوفن ۱۲۵ براش بزار زودتر از قطره تب رو میاره پایین

پیاز بزار کف پاش

پسر منم تازه تب کرده دارم پاشوی میکنم خداکنه خوب بشن🥺

گلاب ب بدنش بزن

محیطو یکم خنک کن .خیلی سرد نکنیا.جورابشو بزن داخل سرکه پاش کن

با آب ولرم پارچه مرطوب کنید زیر بغلش و کشاله رونش بکشید
حتما اب ولرم باشه
اب سرد رو بدنش نریزیذ خدای نکرده

اول اگه میتونی ببر دکتر اگه شرایطش نداری که ببری یه حوله خیس کن بذار رو سرش تبش کمتر میشه

قطره استامینوفن یا پاراکید بهش بدین
پد تب بر اگر دارید براش بذارید

شیاف استامینوفن بزار

اگه حنا یا سرکه داری بزن کف پاهاش پاهاشو با اب بشور با دستمال خیس پیشونیشو بشور
بعدم اگه دسترسی داری سریع ببر بیمارستان تبش بالاست

سوال های مرتبط

مامان 🍓ماه خانم🌙 مامان 🍓ماه خانم🌙 ۱۴ ماهگی