خیلی دوست دارم الان ۳۵ هفته باشم

۱۴ پاسخ

من خیلی دوس دارم الان زایمان کنم🥹😂

اون روزم میرسه عزیزم تا اینجا چجوری گذشت اونم میرسه تو میتونی 🙃💪

من دوس دارم هفته ۳۸ باشم😅

من دوست دارم هفته شما باشم
این ماه هم مثل ماه ۵ داره دیر میگذرهههه

منم خیلی دوس دارم زایمان کرده باشم😂😂

میرسی😅🌹

منم دوس دارم پسفردا بزام😆😆

منم دوس داشتم ۳۸ هفته بودم 😂

منممم

دقیقا مثل شمام دوست دارم فردا نوبت عمل بهم بدن خیلی دوست دارم ببینم بچم شبیهه کیه

✋😎

نه دیگه جرزنی نداریم باید تک تک روزایی که ما با زجر گذروندیم توام بگذرونی😂😂
اوووو هنوز خیلی مونده

میرسی باور کن

منم😅😅😅😅

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی