۴ پاسخ

۲۵ درصد چیزی نیست ولی استراحت کن پله نرو خم راست نشو جذب میشه نگران نباش

نه مطلق نمیخواد
ولی زیاد باشه...

عزیزم فقط و فقط استراحت و استفاده از شیاف
منم داشتم با استراحت که فقط برا سرویس بلند میشدم خداروشکر خوب شد.
سعی کن به پهلوی چپ دراز بکشی

واسه من ۱۰ درصد بود شیاف ۱۲ ساعتی و منع رابطه و پله و کارای سنگین رو گفت فقط با استراحت خوب میشه هنوز نرفتم انتی ببینم رفع شده یان

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته بیستم بارداری