اب هویج خوب نیست عزیزم
خود هویج رو مصرف کن!
من اصلا تو بارداریم اب هویج نخوردم چون شنیده بودم ویتامین Aزیاده و باعث سقط میشه حتی تو غذا هویج نخوردم البته ماهای اخر خوردم دیگه نمیدونم واقعا درسته یا نه ولی دیدم خیلیا تو گهواره میخوردن اب هویج
نوش جونت
ببخشید این چیه؟
تاپیکام ببین گلم🥰😍
مامان جوجه ی ۳ینی چی گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.