به وقت میان وعده صبح نوش جووون جوجه م🥺🥛🥕🥰🐣

تصویر
۶ پاسخ

اب هویج خوب نیست عزیزم
خود هویج رو مصرف کن!

من اصلا تو بارداریم اب هویج نخوردم چون شنیده بودم ویتامین Aزیاده و باعث سقط میشه حتی تو غذا هویج نخوردم البته ماهای اخر خوردم دیگه نمیدونم واقعا درسته یا نه ولی دیدم خیلیا تو گهواره میخوردن اب هویج

نوش جونت

ببخشید این چیه؟

تاپیکام ببین گلم🥰😍

مامان جوجه ی ۳ینی چی گلم

سوال های مرتبط

مامان دونه گندم مامان دونه گندم هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی