نوش جونت
ولی یکم زیاد نیست تو یه وعده؟
خب عکس چرا میزاری؟؟؟
من روزی یه سیب اونم یا میخورم یا نمیخورم میلم نمیکشه
دو هفته ست میلم به پرتقال سیب نمیره همش منتظر میوه تابستونیم
ااا از این سینی ما داریم
همیشه میوه هامو خوراکیامو توی این میخورم
نوووش جونت
عزیزم تاپیک اخرمو میشه شما جواب بدین اگ میدونین؟
نوووووووش
یجا نخور منم همینکارو کردم قندم لب مرز بود دکتر گفت فاصله بده
کاملا ب اندازس نوش جان گلم من دکترم گفته سه واحد میوه منم روزی ی سیب ی پرتقال ی کیوی میخورم
نوش جونت عزیزم گوشت بشه ب تن بچه🤭
نوش جونت عزیزم..همه رو با هم میخوری؟؟
سعی کن جدا جدا بخوری بینشون فاصله بزاری...
نوش جانت مراقب قند بارداری باش چون میوه زیاد خطرناکه تو بارداری روزی سه واحد میوه عالیه ،دختر دایی من نمیدونست فقط روزی یه بشقاب میوه میخورد دیابت بارداری گرفت ،خیلی مراعات کن عزیزم
نوش جونت عزیزم اتفاقا زیاد نیس چون ریز کردی اینجوری دیده میشه از هر میوه ای یدونه هست
این وعده باید تقسیم به سه وعده بشه ک قند خون بالا نره
من اصلا میل به میوه ندارم
من روزی یه سیب و یه دونه پرتقال میخورم اونم به زور چون دوس ندارم ولی به خاطر بچه میخورم حتما ..یه لیوان شیر هم میخورم هر روز
این وعده رو تقسیم کن در روز
نوش جونت
نوش جان گلم گوشت بشه به تن تو و بچه
یاخدااااا
این وعده ی میوه ی سه نفره😐
چ کم ☹️☹️
قند میگیریااااا زیاده
نووش جونت
نوش جان خیلی زیاده اگ هرروز انقدر باشه خوب نیست میوه قند داره
نوش جان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.