زایمان پوشک اروغ رفلاکس بچه داری فرزندپروری

تصویر
۷ پاسخ

من چوبی دارم فقط برا چسی خوبه همون پارچه ای بگیز

چوبی من داشتم سنگینه سعی کن سبک بگیری که بچه اذیت نشه

چوبي اوش داره در حد مهموني خوبه سنكينم هست
من حالت معمولي از پارچه اي تقريبا جنسش استفاده كر م

من چوبی رو گرفتم حالت تسبیح بود خیلی سنگین بود و اذیت میکرد

اینو من ۱ ساله دارم خیلی خوب و سبکه

تصویر

عزیزم دختر من چوبی داره فقط در حد یه جای رودربایستی دار بخوام برم استفاده میکنم ، هی اور شی داره لاتکس هست خیلی سبک و نرم ، با یه گیره کوچولو هم وصل میشه ، از اون بگیر

عزیزم چوبیا بنظرم اذیت میکنه خیلی بزرگه برا من پارچه ایه سادس متاسفانه یادم میره ولی استفاده کنم🤣

سوال های مرتبط

مامان تیانا مامان تیانا ۱۱ ماهگی