من چوبی دارم فقط برا چسی خوبه همون پارچه ای بگیز
چوبی من داشتم سنگینه سعی کن سبک بگیری که بچه اذیت نشه
چوبي اوش داره در حد مهموني خوبه سنكينم هست
من حالت معمولي از پارچه اي تقريبا جنسش استفاده كر م
من چوبی رو گرفتم حالت تسبیح بود خیلی سنگین بود و اذیت میکرد
اینو من ۱ ساله دارم خیلی خوب و سبکه
عزیزم دختر من چوبی داره فقط در حد یه جای رودربایستی دار بخوام برم استفاده میکنم ، هی اور شی داره لاتکس هست خیلی سبک و نرم ، با یه گیره کوچولو هم وصل میشه ، از اون بگیر
عزیزم چوبیا بنظرم اذیت میکنه خیلی بزرگه برا من پارچه ایه سادس متاسفانه یادم میره ولی استفاده کنم🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.