گهواره هم خیلی پرو بال بهش دادیم فاز برداشته
نمیدونه همین ماها گندش کردیم احمقا رو
منم همیشه میگفتم چرا بسته ولی بخدا کار درستی کرد نباید بازش کن یک شب قبل آتش بس ترامپ ی توییت زده بود زنا گهواره ثانیه ای پیام میدادن میخواد اتم بزن من که باردار نبودم تا مرگ رفتم اینقدر حالم بد بود که شوهرم ثانیه تکون نمیخورد از کنارم تا صبح بیدار بودم ببین اون باردارا چی کشیدن چقدر گناه داشتن
صد درصد موافقم
چند روز پیش دخترم تب کرده نتم ک وصل نیست چکار کنم نصف شب خیلی بد بود واقعن حداقل ۵ نفر میان تاپیک آدمو جواب میدن از تجربه شون میگن
من مردم و زنده شدم دخترم سه روز کامل تبش میومد پایین با میرفت بالا تعطلیم ک بود همجاها بسته
عزیزم حالا ک بستنش شمامیتونی اگه سوال فوری برات پیش اومد تاپیکای قبلی رو بخونی کمک بگیری من همین کارومیکنم سرچ میزنم
موافقم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.