من از همون اول هم شب ها که خواب بود نمیگرفتم فقط روزا
دیگه فکر کنم دو سه ماه دیگه خودش آروغ میزد من زیاد وسواس نداشتم بهش
من از ۳ ماهگی نگرفتم . قبلشم شبا تو خواب نمیگرفنم
من پسرم خودش میزنه دیگ
از ۴ ماهگی دیگه نگرفتم
من از ۴ ماهگی نگرفتم دیگه
تا موقعی که بشینه من خیلی وقته نمیگیرم خودش میشینه میزنه
تا وقتی که بتونن بشینن
مگه هنوزم میگیری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.