اگه بچت آرومه یعنی شیرن سیرش میکنه
بهداشتی میگه در مورد وزنش ؟
دخترمن ۳ماهگی پنج ونیم بودالان ۲۳کیلوهست دوقلوهاهم ۳ماهگی همین حدودبودن
هر کی گفت بگو اتفاقا بردم بهداشت گفتن قد و وزنش عالیه، اینجوری لال میشن
برای خودم که میگفتم دیگه لال میشدن
گوش نده بچه ها با هم فرق دارن، یکی لاغره یکی.......
مهم هوش و سلامتیه،..... بزرگ بشن چاق هم میشن
برای زیاد و پرچرب شدن شیرت سویق شیرافزا با ویتامینه بخور هم شیرت زیاد هم چرب میشه
شیرکلااولش مث آبه اولشو مک بزنه سفید میشه
چیزای مقوی بخور
هیچی شیر مادرنمیشه
چرا باید به حرف اطرافیانت انقد توجه کنی ولش کن بابا
من پسرم۴ماهگی۵ونیم کیلوبود
سلام عزیزم
اگه بخوای پا حرف اطرافیان بشینی که 17 کیلو هم که باشه میگن کوچولوعه.
دختر من 4 سال و 6 ماهشه 12 کیلوعه.
تو میخوای بچه 3 ماهت چند کیلو باشه، وزنش ماشالا زیادم هست.
دختر من تو 3 ماهگی 3 کیلو و 200گرم بود
عزیزم کاری به حرف دیگران نداشته باش باید نمودار رشدش خوب باشه اگه نمودار رشدش خوبه پس نگران نباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.