مامانا شمام شده رباط شکمتون کش بیاد درد بگیره تا چند دقیقه یا طبیعی نیست ؟

۳ پاسخ

واسه من هنوزم گاهی میگیره مثلا دارم میخندم هم میگیره

اره من تا ۲۰ هفته دائم درد داشتم و الانم گاهی یه تیری میکشه ولی قابل تحمله
دکترم گفت طبیعیه

طبیعیه چون داره جا باز میکنه ولی اگه نگرانی و دردش قابل تحمل نیست حتما با پزشکت مشورت کن

سوال های مرتبط

مامان مــــ🌙ـاهلـیـن مامان مــــ🌙ـاهلـیـن ۶ ماهگی