۱۳ پاسخ

اره عزیزم منم همینطور بودم

شیاف بزار تا بتونی بشینی

اره طبیعیه اما اگه خیلی سخته رینگ بگیر رو رینگ بشین کمتر اذیت میشی فقط خیلی مراقب باش عفونت نکنه

من الانم حتی درد دارم خوب نشدم هنوز کامل

ارههه بعضی وقتا گشاد گشاد راه میرفتم حتی😂😬

سلام عزیزم میگم چندتا بخیه خوردی؟ موقع برش چیزی هم حس کردی؟

عزیزم من تا۳۵روز نتونستم درست بشینم

من با آب نمك و آب سرم خودمو ميشستم خيلي زود بخيهام خوب شدن

تا میتونی روزای اول نشین چون خیلی اذیت میشی ب بخیه ها فشار میاد
سرويسم ک میری تا میتونی آب نزن ب خودت بادستمال خودتو خشک و پاک نگه دار

طبیعیه عزیزم تا ده روز اوکی میشی

داغونم داغون واقعا داغون

اگه بخیه داری اوایلش نشستن یه کم سخته باید کج بشینی. من سر پسر اولم اینطوری بودم

بله تاده پونزده روزه ولی هرروزی بگذره کمترازروزقبله

سوال های مرتبط