۳ پاسخ

من سیب قاطیش میکنم بعدم ک پوره کردم یکم شیر خشک میریزم خیلی دوست داره

میتونی هم بخارپزهم آبپزبزاری بپزه..هویج روحلقه های نازک برش بده زودتربپزه.وبعد که پخت باچنگال یا گوشتکوب برقی له کن و بهش شیرخشک درست کن واضافه کن بده بخوره اگه شیرخشکیه ..اگه نه که شیرمادرمیتونی اضافه کنی

بزارش بپزه بعد با اب پختش لهش کن
اگر اولین باره میدی باید س روز همون ی ماده غذایی رو بدی ک تست حساسیت بگیری

سوال های مرتبط