سلام شما هم تو این هفته ها زیاد گرسنه میشین ؟؟؟
بیشتر چیا مصرف میکنید ؟؟؟

۳ پاسخ

دکتر گفت سویا برای وزن گیری خوبه، اونو میخورم
میوه و غذا هم بیشتر میخورم

وای من از اول گرسنه بودم فقط وسطا یکم کمتر شد الآن دوباره همونجور فقط یه بند گرسنم😩

من حتی تو این هفته ام همش گرسنمه😂

سوال های مرتبط

مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 مامان پناهم(⁠✿⁠ 🧸🍫 ۹ ماهگی
مامان دختر کوچولوی مادر مامان دختر کوچولوی مادر ۱۲ ماهگی