بله عزیزم
نور غیرمستقیم اره خوبه
دستگاهی که نوزاد رو داخلش می زارن نور UV هستش که خورشید هم داره این نور رو ولی خیلی خیلی ضعیف تر. سولار هم که می رن برای برنز کردن همین نور UV هستش، اگه توجه کنید نی نی ها هم زیاد زیر دستگاه می مونن پوستشون برنز می شه.
بیشتر مهتابی سفید میذارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.