۴ پاسخ

وزنش که بالاعه چرا بخوری؟

نه اصلأ سرخود نگیر یا با دکترت مشورت کن ،چون جفتت سنگین میکنه سرخود بخوری

تا زایمانت ۳ کیلو و ۱۰۰ یا ۲۰۰ میشه بیشتر میشه احتمالا

وزنش خوبه که

سوال های مرتبط