۹ پاسخ

نه من نمیدم اصلا
علاوه بر حساسیت زا بودن روش پرورششم چندشه 🥴

نده به نظرم حتی کیوی هم جزو میوه های حساسیت زاست ندادنشون ضرری نداره

من که میدم‌ چیزی نشده

آره میدم

من خیلی وقته میدم

من از ۸ ماهگی دادم

من همه چیز بهش میدم هم کیوی دادم هم توت فرنگی

من سه روز شروع کردم بشدت علاقه داره چیزیم نشد خداروشکر

بنظرم نده

سوال های مرتبط

مامان هستی👶🏻🩷 مامان هستی👶🏻🩷 ۱ سالگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۷ ماهگی