من ژل میزنم هوم پلاس فک کنم خوبه پربل بوش بده
پودر ماشین ظرفشویی
من قرص فیری اصلی استفاده میکنم خوبه راضیم
تا حالا قرص استفاده نکردم
مایع پریل میزدم ظرفا بو مایع میداد
اینبار هوم پلاس خریدم راضی هستم قیمتشم خیلی مناسب تره
منم فقط قرص بینگو میخرم 😬
من قبلاً محصولات دریل میزدم ژل و قرص و مایع که افتضاح بود دیگه همه محصولات فینیش
من فقط قرص فینیش یا فیری دوتاشون مال ترک عالی
ببخش ماشینت چیه راضی هستی میخام بخرم نمیدونم چی بخرم؟
قرص فینیش و فیری
من قرص فيري ميزنم راضيم
قرص فینیش رو من راضیم
قبلا مایع پریل استفاده میکردم به دستگاه اسیب زد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.