۱۳ پاسخ

خوبه که 😑

من 30هفته رفتم 1500بوددکترگفت خ‌به

من امروز سونو انجام دادم وزنش یک کیلوو نیمه دکترم گفت خوبه

دقیقن منم ۳۱و ۲ روزم
ولی خود گهواره زده۱۷۰۰ خوبه ک کم نیست چرا گفته کمه☹️

۳۳هفته ۲۱۰۰بود بدنیا اومد ۳۱۰۰بود

اصلا کم نیست
من ۳۲ هفته کامل ۱۷۹۰ بود وزنش گفت صدکش بالای ۵۰ هست

عزیزم هزینه سونو چقدر شد؟

من تو 31 هفته 1750 بود دکتر گفت خوبه چیزیم بهم نداد

برا منم همینقدر بود به هرکسی میگم میگه خوبه ولی دکتر گفت کمه منم دارم لیدی میل میخورم

من ۳۱ هفته و شش روز ۲۰۱۰ بود

خوبه کهه من ۳۳ هفته ۲ کیلو بود

یخوردع فقد کم

تصویر

خوب ک

سوال های مرتبط