خوبه که 😑
من 30هفته رفتم 1500بوددکترگفت خبه
من امروز سونو انجام دادم وزنش یک کیلوو نیمه دکترم گفت خوبه
دقیقن منم ۳۱و ۲ روزم
ولی خود گهواره زده۱۷۰۰ خوبه ک کم نیست چرا گفته کمه☹️
۳۳هفته ۲۱۰۰بود بدنیا اومد ۳۱۰۰بود
اصلا کم نیست
من ۳۲ هفته کامل ۱۷۹۰ بود وزنش گفت صدکش بالای ۵۰ هست
عزیزم هزینه سونو چقدر شد؟
من تو 31 هفته 1750 بود دکتر گفت خوبه چیزیم بهم نداد
برا منم همینقدر بود به هرکسی میگم میگه خوبه ولی دکتر گفت کمه منم دارم لیدی میل میخورم
من ۳۱ هفته و شش روز ۲۰۱۰ بود
خوبه کهه من ۳۳ هفته ۲ کیلو بود
یخوردع فقد کم
خوب ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.