سونو داپلر کی رفته چقد بودش

۷ پاسخ

۲۸۵۰

۲۳۰۰انجام دادم هم داپلر بود هم سونو رشد
۲۸هفته انجام دادم

من ۲۰ روز پیش رفتم ۲۳۰۰ شد

من ۲۸ هفته رفتم ،سونو رشد و کالر داپلر با هم شد ۲۲۰۰ با بیمه تامین اجتماعی

۲۲۰۰ شد ، هفته ۲۶ رفتم

سونو داپلر چیه؟ برا چی هست

من رفتم ۲۸۰۰ بود هزینش

سوال های مرتبط

مامان حـٰانیـ🎀ـا مامان حـٰانیـ🎀ـا ۸ ماهگی
مامان 🩷سودا👼🌸 مامان 🩷سودا👼🌸 ۱۲ ماهگی
مامان مامان فرشته ها مامان مامان فرشته ها روزهای ابتدایی تولد