من اینو شمال گرفتم لب دریام بردم عکس گرفتم
من الان عکسش تو گوشیم نیست
یه کیک گرفتم با شمع ۴ که ماهگردش بود با ۴ تا بادکنک تو بغلم ازش عکس گرفتیم
البته اون موقع نمیتونست بشینه وگرنه میذاشتم بشینه
فقط الان خیلی سرده بادکنکما توی پاییز بردیمباد نزاشت وایسه ک عکس بگیریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.