۳ پاسخ

من اینو شمال گرفتم لب دریام بردم عکس گرفتم

تصویر

من الان عکسش تو گوشیم نیست
یه کیک گرفتم با شمع ۴ که ماهگردش بود با ۴ تا بادکنک تو بغلم ازش عکس گرفتیم
البته اون موقع نمیتونست بشینه وگرنه میذاشتم بشینه

فقط الان خیلی سرده بادکنک‌ما توی پاییز بردیم‌باد نزاشت وایسه ک عکس بگیریم

تصویر

سوال های مرتبط