۲ پاسخ

خانما‌چطوری بهش اب میدید
من شیر خودمو میخوره
بعد فرنی میخام اب بدم اصلا بلد نیس از شیشه چیزی بخوره
با قاشق هم بریزم دهنش نصفشو میده بیرون چکار کنم

بله حتما بده مخصوصا اگه شیر خشکی ..دکتر ب من‌گفت از ۲ماهگی ب بعد روزی ۵تا قاشق آب جوشیده سرد شده بده ...الان ک اندازه ۲۰ سیسی اینا میدم بعد غذا بهش چون یبوست میگیرن

سوال های مرتبط