عزیزم اگه دوست داری ایدی روبیکاتو بده تا ادت کنم گروه مامانای ساروی
مامان جوجه بیا داخل گروه
خانوم بار دار اهل ساری بیان گروه ماله مامانی باردار ساری هست
https://rubika.ir/joing/JJHHJDCH0DMOOVBPTNQJDMOIRTUHAVOW
اخریا بین صفر و یک بود واسم ک گفت قرص نمیخواد
ولی الان ۲.۱ قرص میخورم
رنج ازمایشگاه نوشته جفتش عزیزم
دکتر من گفت باید زیر ۲باشه
۳ماه دوم به بعد باید زیر ۳باشه.
شما خوبه ولی نباید قرص رو قطع کرد
برای من 4.2 بود قرص داد
اما تا 2و نیم شنیدم نرماله
بعضیا میگن زیر ۲ بعضی هم میگن زیر ۲/۵ باید باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.