۵ پاسخ

گیگوز عالیه از همه نظر
فقط وزن دهی زیادی نداره
ولی نان وزن میده
ممکنه بسازه ممکنه نسازه

من از گیگوز خیلی راضیم

من نان میدادم ،نساخت.گیگوز میدم الان.خیلی راضی ام

نان یبوست می‌کنه گیگوز برای رفع یبوست خوبه سبکه

من نان میدم احساس میکنم هم سنگینه هم فک کنم بهش نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو ۲ ماهگی
مامان فندوق😍 مامان فندوق😍 ۱ ماهگی
مامان مانیا مامان مانیا ۱۰ ماهگی
مامان نیکان و حامی💕 مامان نیکان و حامی💕 ۱ ماهگی