بالای خونه پدر شوهر،میرم پایین همش دارن اخبار جنگ رو با صدای خیلی بلند گوش میکنن، حالم داشت بد میشد اومدم خونه تنها نشستم😪
از خونهم دورم ، دلم برا خونهم تنگ شده ، سردرد و زانو درد دارم یه ساعت دیگه میخوام برم دکتر🥲
ولی بجز اینا خوبم خداروشکر نینی هم خوب لگد میزنه😄
من کم حرف شدم و کمی حس خستگی بهم غالب شده و زود رنجتر...کمی حس میکنم روحم درد میکنه😕
استرس... بیشتر بخاطر اینکه از زایمان میترسم و بچه دیرتر بیاد
دو روزه حس میکنم افسرده شدم 🥲از اول بارداری استراحت مطلق بودم تحمل میکردم ولی الان دوست دارم برم بیرون بگردم ولی دستشویی مانعم میشه همش خونه هستم
خوبم سعی میکنم این شرایط رو نادیده بگیرم فیلم و کتاب و کارای خونه وقتمو پر میکنم
تنهام خیلی اصلن حالم خوب نیست غریبم کسی نیست درکم کنه شوهرمم همش سر کاره
توغربت روحیه صفر تنها
حوصلم سر میره شدیییید
اکثرا هم تنهام خونه 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.