خانما شام چی دارین ؟؟ ساده
#بارداری

۲۱ پاسخ

توپک پنیری

ماکارونی

سیب زمینی سرخ شده

شام که نه ولی رشته پلو با سالاد ....ماکارونی ...سوپ ...سالاد الویه ...املت ....سیب زمینی و سوسیس و گوجه و قارچ ....کباب تابه ای که موادشو آماده تو یخچال گذاشتم ....

سیب زمینی و تخم مرغ گذاشتم آبپز شه

من باقالی پلو

دلم عدسی میخواد احتمالا همینو درست کنم

نیمرو😂

سیب زمینی با گوشت چرخ کرده با برنج

لوبیا پلو یه عالمه درست کردم ناهار فردا هم باشه😁

سالاد الویه

ماهی

عدسی گذاشتم

نون پنیر

باقالی پلو

بادمجون

قیمه😋😋

من که نمیپزم امشب هوس پاستا کردم شوهرم گفتم بگیره🥺

بادمجون با گوجه

هنو هیچی

لوبیا پلو

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان میعاد 😍 مامان میعاد 😍 روزهای ابتدایی تولد