۵ پاسخ

منم همینطورم مثل شما ولی انگار کاری نمیشه کرد
تغزیه رو عالی رعایت کردم خونرسانی هم عالی ولی وزن کم و رشد دوهفته عقب

آبگوشت و اشکنه کشک پر از گردو هم عالی

کنجد و ماست یونانی و دلستر و بستنی هم امتحان کن بادام درختی بیشتر بخور

تنش سالم باش مهم رشد اندام هاش وزن ب دنیا بیاد شیرمیخوره خوب میشه

وزنش خوبه که . چه عیبی داره ؟

سوال های مرتبط