منم همینطورم مثل شما ولی انگار کاری نمیشه کرد
تغزیه رو عالی رعایت کردم خونرسانی هم عالی ولی وزن کم و رشد دوهفته عقب
آبگوشت و اشکنه کشک پر از گردو هم عالی
کنجد و ماست یونانی و دلستر و بستنی هم امتحان کن بادام درختی بیشتر بخور
تنش سالم باش مهم رشد اندام هاش وزن ب دنیا بیاد شیرمیخوره خوب میشه
وزنش خوبه که . چه عیبی داره ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.