ن کی گفته سه کیلو ریزس
والا من که الان ۳۷هفتم گفتن بچم ۳۱۵۰زیاده
کلی آزمایش نوشتن بدم کلیم استرس گرفتم که چرا وزنش زیاده
۳ کیلو خوبه ک پسر من ۳۸ هفته و ۳ روز دنیا امد ۲۸۰۰ انقد کوچولو و ریزه ک نگو با اینکه الان ۲۳ روز میگذره هنوز کوچولوعه نگران نباش بعد ک بدنیا بیاد شیر میخوره وزن میگیره
الهی فداش شم.بچه من که دو کیلو دنیا اومد چی بگم
تنش سالم وزن که ملاک نیس
عزیزم من پسرم ۲۷۹۰ بود بدنیا اومد بعد بخاطر شرایطش تو دستگاه بود بعدم زردی داشت زیر دستگاه ک بودن ی بچه دیگه بود ۳کیلو بود وزنش خیلی تفاوت داشتن هی میگفتم کاش ۳کیلو بود
ینی ۲۰۰ گرم انقد تفاوت داره
۳کیلو خوبه ک..برا من همین هفته ۲۷۰۰بود
خوبه که خواهر من37هفته1روز زایمان کرد2800بود خیلی کوچولو بود
نه ۳ کیلو تپل میشه من زایمان قبلیم یه خانوم بچش ۳ کیلو بود تپل و گونه هاش سرخ بود همه پرستارها ذوق داشتن از دیدنش
۳کیلو ریزه؟💔
سه کیلو که ریزه نیست !! اون بعضیا احتمالا تو ۴۰ هفته هستن. وزن نرمال بچه تا هفته ۴۰ تازه میشه ۳۶۰۰ عزیزم
ماشالله خوبه ک
۳ که خیلی خوبه
سونو هم دقیق نیست. به من گفت ممکنه کمتر یا بیشتر باشه
خوبه که. اون ژنتیکه
برادر زاده هام. 40 هفته تمام. یکیش 2700 بود. یکی 2900
خوبه بدنیا اومدن بزرگ میشن خداکنه صحیح و سالم باشن
سه کیلو خوبه ماشاءالله
این یه هفته هم تقویت کن برسه 3300 اینا عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.