۲ پاسخ

تاچهل روزگی سعی کن رعایت کنی و حبویات نخوری عزیزم
بعد از چهل روز اگه علائم کولیکش بهتر شد کم کم شروع کن بخور که شکمشم عادت کنه

نخور نفاخه حبوبات

سوال های مرتبط

مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان دخملی🎀🌸 مامان دخملی🎀🌸 ۱ ماهگی