خانما من ویارم هندونس خیلی میخورم ...از چ لحاظ میگن خوب نیست ؟

۴ پاسخ

منم همینجوری بودم خیلی هندونه میخوردم آب کیسه آب بچه زیاد شده بود دکتر منو منع کرد دیگه آخراش گفت خطرناکه واسه بچه

قنددد

قند داره

چه بدی داره؟آبجی منم سر دختر اولیش ویارش فقط هندونه بود روزی سه تا ازین هندوانه دیمه ها میخورد هیچی نشد والا

سوال های مرتبط

مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری