۷ پاسخ

منم میزدم از اول ۱۰ روز قبل زایمان قطع کرد دکتر هپارین داد ۷ تا هم بعد زایمان زدم

منم از هفته ۶ میزنم

من هم بارذاری قبلیم هم این بازداری زدم .بله ممکنه خونت رقیقه باعث شه

باعث خون دماغ میشه این آمپول چون آلان شدم

منم تا اخر زدم

منم نزدیک پنج ماهه

منم از اول میزنم

سوال های مرتبط