۵ پاسخ

ممنونم از راهنماییتون

عزیزم هفته ۳۶ حتما باید انوکساپارین قطع بشه باعث خونریزی حین زایمان میشه لطفا با پزشکت مشورت کن داروی جایگزین میدن خطر داره هفته ۳۶ به بعد تزریق کنی

عزیز برای چی میزنن که چی بشه مثلا من تاحالا نشنیدم کسی بزنه بهداشت بهم گفته توهم باید بزنی نمیدونم دلیلش چیه

برای من که نشده

آره باعث رقیق شدن خون میشه

سوال های مرتبط